Tuesday, June 3, 2014


VELKOMMEN TIL PORTRETTFOTOGRAFERING



THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette  hjertelig velkommen til PORTRETTFOTOGRAFERING som utvalgt medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag om PORTRETTFOTOGRAFERINGog bryllupsfotografering:

"Som utdannet motefotograf med en sterk interresse for skjønnhet, klær, rene linjer og vakkert lys, er bryllupsfotografering en drøm å utføre.  Detaljene er planlagt, rammene er satt og det som skal feires er kjærligheten.  Og det er dette jeg sniker meg rundt og fotograferer hele dagen.   Fra forberedelsene hvor bruden stresser rundt med søvnunderskudd, til festen ebber ut. Alle øyeblikkene som oppstår, fra barnas undring over hva som skjer, til øyeblikket når brudgommen ser bruden for første gang i den vakre kjolen. Latteren som ligger løst  når talene holdes, og tårene som også kommer.  

Jeg blir oppriktig glad på deres vegne, og tar dokumenteringen av dagen veldig seriøst, slik at dere kan se tilbake på de fine øyeblikkene dere husker, men også på de øyeblikkene dere kanskje ikke rakk å få med dere.   Jeg dokumenterer det jeg ser, samtidig som jeg alltid leter etter den riktigste vinklingen og det beste lyset. Jeg arbeider mest med naturlig lys og redigerer alle bilder i etterkant. 

Dagen fotograferes dokumentarisk, men under selve bryllupsfotograferingen vil jeg gjerne gjøre det lille ekstra. Jeg etterstreber at de offisielle bildene av dere skal bli så personlige og vakre som mulig.   Hvilke forventninger dere har til dagen og fotograferingen tar vi en dialog om i forkant. Jeg gjør mitt beste for å imøtekomme deres forventninger, og tilpasse mine ideer slik at jeg er sikker på at dere blir fornøyd.  En stund etter bryllupet vil dere få alle de beste bildene ferdig redigert i høyeste oppløsning på en minnepinne til fri privat bruk. Det er deres dag, og dere beholder minnene. Jeg har bosted i Oslo, men reiser gjerne rundt i Norge eller verden for å fange den store dagen deres med kamera."


Ønsker du å vite mer om PORTRETTFOTOGRAFERING- klikker du bare HER.
.........................................................................................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.

Popular Posts