Friday, June 14, 2013



VELKOMMEN TIL MICHAELA KLOUDA





THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette MICHAELA KLOUDA hjertelig velkommen som ny annonsør i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle FOTOGRAFER. Her er et lite utdrag av hva hun selv sier om bryllupsfotografering:

"Hvert eneste brudepar er unike, hver eneste bryllupsdag er spesiell. Min jobb er å forevige hvert brudepars dag på en måte som reflekterer stilen til paret, men også viser min egen fotografiske stil. Min jobb er å hjelpe brudeparet med å ivareta minnene for evig.

Jeg elsker bryllup! Og jeg gleder meg hver eneste gang jeg skal ut og være en del av en ny bryllupsfeiring. Jeg kan være med hele dagen, fra de første nervøse blikk i speilet under sminkingen, til den siste dansen uten sko etter litt for mye dansing i høye hæler. Går dere for fotograf hele dagen er dere garantert å få dokumentert hvert eneste smil, hver eneste tåre, hvert eneste øyeblikk. Jeg kan også være med halve dagen, under vielsen, eller kun ta de "offisielle" bryllupsbildene som kan være perfekte til takkekort eller til å henge på veggen."

Ønsker du å vite mer om MICHAELA KLOUDA - klikker du bare HER.
_______________________________________________________________________________________

Ønsker du å lese mer om The Notebook - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap - Les vår FAQ.


Popular Posts