Friday, June 28, 2013



VELKOMMEN TIL MONSTERFOTO




THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette MONSTERFOTO hjertelig velkommen som ny annonsør i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle FOTOGRAFER. Her er et lite utdrag av hva hun selv sier om bryllupsfotografering:

"Jeg setter stor pris på å få lov til å være med i bryllup og forevige dagen til to mennesker som er så glad i hverandre. Mitt mål er at dere som brudepar skal stå i fokus. Jeg holder meg litt i bakgrunnen under vielse og middagen, mens jeg tar situasjonsbilder av det som skjer der og da. Spontan latter, ømme blikk, gledestårer, med mer.

Dagen er full av detaljer som jeg også ønsker å få med, ikke bare ansiktet på brudeparet. Den lille datteren som løper i midtgangen under vielsen, de flotte glassene på bordet under middagen, to hender som holder godt fast. Dette er minner fra en dag som dere skal ha resten av livet!"


Ønsker du å vite mer om MARIANNE og MONSTERFOTO - klikker du bare HER.
..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om The Notebook - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du annonsere i hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt annonsering - Les vår FAQ.


Popular Posts