Sunday, August 10, 2014


VELKOMMEN TIL LIA FOTO




THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette  hjertelig velkommen til LIA FOTO som utvalgt medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag om LIA FOTO og bryllupsfotografering:

"Jeg jobber fast i Trondheim som portrettfotograf, men tar på meg oppdrag over hele landet.
Jeg føler at foto er et yrke som utvikler seg kontinuerlig, så jeg liker å ha samtaler med brudeparet på forhånd for å bli kjent med dem og finne ut hva de ønsker av minner fra den store dagen. Min stil er naturlig og stilren.

Jeg har lang erfaring med bryllupsfoto fra mine år som ansatt hos Famefotografene, men startet for meg selv for å kunne gi kundene "det lille ekstra".
Det er alltid en stor ære å få bli med på den store dagen, og få forevige deres dyrebare minner i evig fremtid. "


Ønsker du å vite mer om LIA FOTO - klikker du bare HER.
.........................................................................................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.

Popular Posts