Monday, February 24, 2014


VELKOMMEN TIL EUCALYPTUS



THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette ina og EUCALYPTUS hjertelig velkommen som medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BLOMSTERBUTIKKER. Her er et lite utdrag om Ina og Eucalyptus:

"Jeg har alltid elsket blomster siden jeg var liten! Familien min har nevnt flere ganger hvor forbauset de var over at jeg elsket å plukke og sette sammen blomster, som ikke skulle være mulig på min alder. Flere år senere er jeg fortsatt like glad i å kombinere og binde opp vakre arrangementer. Jeg har hele tiden vært interessert i bryllup. Å kunne få delta, med ære i å gjøre dagen til noe helt spesielt, har alltid vært min drøm.

Her i Eucalyptus har vi som visjon å gjøre bryllupsbestillingene hos oss, personlige og unike. Ingen brudepar er like, dermed så vil vi uttrykke det med like unike blomster! Starten på Eucalyptus var av kjærlighet. Kjærlighet ved å glede og hjelpe andre. Vi har mange års erfaring innen bryllup og arrangement. Vi følger med i tradisjoner og trender for alltid å videreutvikle oss. Ved å velge oss, vil vi vise dere en personlig og trygg beslutning, og resultat dere kan være stolte over.

Denne blomsterbutikken gir litt av hjerte vårt til alle våre arbeider til deg. Ring oss og avtal bryllupsblomstertime, så hjelper vi deg med deres store dag! Eucalyptus kjører ut gratis til bryllupsdagen uansett hvor i Østfold. Bor du litt lengre, så har vi mulighet å kjøre dit også hvis ønskelig, ved avtale. Vi gleder oss virkelig til å planlegge blomster til deg og deres dag!"


Ønsker du å vite mer om EUCALYPTUS - klikker du bare HER.

..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.

Popular Posts