Thursday, September 4, 2014

GLENNEWEDDING

Din eksklusive bryllupsplanlegger online, her hos The Norwegian Wedding Blog. Vi lanserer nå vårt nye ekspertpanel BEAUTY & BUSINESS, som skal hjelpe våre lesere og bruder mot sin store kjærlighetsdag. Du har anledning til å sende inn spørsmål til alle i vårt ekspertpanel, og du vil også finne de samlet under egen side, når alle er presentert. Førstemann ut er disse vakre damene, som virkelig kan det å style og planlegge eksklusive bryllup ned til minste detalj. Vi er så stolte over å kunne presentere GLENNEWEDDING.




Navn: Gry- og Silje Glenne

Tittel: Managing partner

Bransje: Bryllup

Firma: Glennewedding AS

Hvordan havnet du/dere i den jobben du har idag?
Silje: På en ferie i Los Angeles tok jeg meg selv i å kun kjøpe bryllupsblader samt planlegge ulike design på borddekorasjoner. På dette tidspunktet var jeg ikke forlovet, så da forsto jeg raskt at jeg var mer interessert i alt med bryllup enn gjennomsnittet. Etter dette var jeg svært målbevisst på hva jeg ville arbeide med, det eneste jeg manglet var en like engasjert partner.

Gry: Kort tid etter gikk jeg gjennom min såkalte «kvartlivskrise». Jeg visste at jeg måtte jobbe for meg selv, men var usikker på hva jeg skulle begi meg innpå. Etter en lang Skype-samtale med Silje midt i Sentral Park i New York fikk vi begge en åpenbaring om at vi burde starte firmaet sammen. Dette var starten på at Glennewedding planlegger og designer eksklusive bryllup for skandinaviske brudepar.

Hva elsker du/dere mest med jobben din?
Vi elsker at vi får æren av å ta del i en så spesiell og hyggelig fase i to personers liv.

Hva er ditt/deres beste råd til bruden:
Kos deg. Bruk tid på deg selv, din partner og ha det morsomt med denne prosessen. Skap minner for livet, ikke bare på dagen, men også på veien frem til bryllupsdagen.

Hva er ditt/deres beste business tips?
Skap noe unikt. Det er det som er annerledes og personlig som andre husker og setter pris på i ettertid.

Hva drømte du/dere å bli da du var liten?
Gry: Sanger.

Silje: skuespiller

Begge elsket å underholde og skape glede. Noe vi absolutt har videreført i arbeidet vi gjør i dag.



Hvordan ser en typisk dag ut for deg/dere i jobben deres?
Hver dag er forskjellig. Vi går igjennom ulike faser ettersom hvor nærme bryllupet vi er. Nå som vi er midt i bryllupssesongen går mye av dagene med på å snakke med parene, leverandørene samt designe og lage det siste som skal på plass.

Har du/dere et favoritt øyeblikk fra jobben din?
Når vi ser bruden gå ned til sin kommende ektemann. I dette øyeblikket kan vi ikke gjøre annet enn å ta et steg tilbake, nyte, smile og felle en tåre. Alt vi har jobbet for i flere måneder kommer sammen i dette øyeblikket, og vi elsker det!

Hva er ditt/deres beste skjønnhetstips?
Vårt beste skjønnhetstips er å smile. Ingenting er vakrere enn å se en person smile av lykke!

Ditt/deres beste hemmelige talent?
Vi er gode på å få ut det beste i hverandre. På denne måten utgjør vi et profesjonelt og godt team som yter maksimalt for brudeparene våre.

Hvilket stilikon er ditt/deres forbilde?
Karen Tran. Hun er utrolig dyktig til å designe bryllup slik at det blir unikt for hvert brudepar, men samtidig klarer hun å beholde sin signatur i designet!

Hva ønsker dere mest for deres bruder?
At de har en morsom, romantisk og hyggelig planleggingsfase som leder dem til en av de beste dagene i deres liv.

Favorittsitat?
Dance like no one´s watching, sing like no one´s listening, love like you have never been hurt.

Kan ikke leve uten…
Moments! Vi lever for å skape vakre øyeblikk for andre - og i våre egne liv.



Ønsker du å stille spørsmål til damene i GLENNEWEDDING, om brud og bryllupsrelatert stoff, send oss da en mail på norwegianweddingblog@gmail.com, og husk og merk emnefeltet med GLENNEWEDDING SPØRSMÅL. Du har nå en unik mulighet til å få gratis tips & råd på veien mot din store drømmedag. Spørsmål og svar blir publisert på her hos NWB. Vi gleder oss til å høre fra DEG!


Vi hadde en fantastisk dag på shoot i Oslo, og takker alle som gjorde det mulig. Ikke minst en stor stor takk til superdyktige Angelie og ANGELWORX PHOTOGRAPHY for de utrolig vakre bildene av vårt ekspertpanel! 


Popular Posts